Una casa d’estiu. Aquest va ser el desig de Manel Vicens. Si l’encarregat d’executar l’obra és, a més, un jove Antoni Gaudí, la cosa promet. Per preparar la seva visita guiada en el primer programa de ‘Nous Guerrers‘, la periodista i presentadora Carolina Ferre i l’humorista i presentador Santi Millán hauran de prendre bona nota de cada detall de la Casa Vicens.
Sota l’atenta mirada del presentador, el divulgador i expert en estudis urbans Erik Harley, els aspirants a ‘Nous Guerrers’ s’endinsaran en la coneguda com a casa Manifesto: un full en blanc on Gaudí experimenta per primer cop amb el color, les formes i la natura.
🦎 Erik Harley presenta #NousGuerrers, un programa per celebrar l’Any Gaudí en què dos famosos competeixen per convertir-se en el millor guia turístic de l’obra de Gaudí
Així s’han preparat els convidats! 👇
@ElTerrat #La2Cat #LaQueParlaComTu https://t.co/xJf5jD9aOY
— RTVE Catalunya (@RTVECatalunya) October 8, 2026
El Santi i la Carolina entrevistaran un mestre ceramista, la neta del mestre d’obres, l’arquitecte que va encapçalar la reforma, un historiador de l’art i un llogater que hi va viure 40 anys. Veus expertes que els ajudaran a convertir-se en el millors guies de la casa.
Si la Casa Vicens va obrir camí a l’obra de Gaudí… entre el Santi i la Carolina, qui s’obrirà camí cap a la victòria? Ho descobrirem al final de la visita.





