Reír es la única salida

Playz roda a Barcelona la ficció bilingüe ‘Drama’, protagonitzada per Elisabet Casanovas

viernes, 12 de julio de 2019 • 12:32h

Actualización: jueves, 20 de febrero de 2020 • 18:33h

Autor:

Playz, el canal digital jove de RTVE, roda a Barcelona durant el mes de juliol de 2019 ‘Drama’, la seva primera sèrie bilingüe en català i castellà, protagonitzada per Elisabet Casanovas (‘Merlí’, ‘Benvinguts a la família’) i produïda en col·laboració amb EL TERRAT.

Creada por Dani Amor y dirigida por Ginesta Guindal (‘Heavies tendres’ de Juanjo Sáez, ‘Vida perfecta’ de Leticia Dolera, ‘El vecino’ de Nacho Vigalondo), ‘Drama’ cuenta la historia de África (Elisabet Casanovas), una chica de veintipocos años que vive en un piso compartido que se cae a cachos, tiene un trabajo precario y que ve como su vida cambia radicalmente cuando descubre que se ha quedado embarazada pero no sabe de quién.

DRAMA

A través de un humor irreverente y canalla, durante los seis capítulos de la serie descubriremos què va passar realment quan l’Àfrica es va quedar embarassada i com, en el present, intenta solucionar el drama que té al damunt.

A més de Casanovas, co-protagonitzen la ficció Artur Busquets (‘La tribu’, ‘Barcelona, ​​nit d’hivern’) i Júlia Bonjoch (‘El dia de mañana’, ‘Cervantes contra Lope’).

DRAMA

«És un plaer que hagin confiat en mi per dirigir aquesta ficció plena de talent jove, des del càsting fins a l’equip tècnic. Intentem que els mitjans que tenim juguin a favor per capturar i transmetre l’esperit fresc dels personatges i l’ambient que explica aquesta història», afirma Ginesta Guindal, directora de ‘Drama’.

Para Alberto Fernández, director de contenidos digitales de RTVE, «’Drama’ sintetiza buena parte de las funciones que Playz tiene como canal joven de una cadena pública: ser el reflejo de las situaciones a las que se enfrentan los jóvenes día a día desde la mirada de los creadores de su generación y plasmando su diversidad social y lingüística».

DRAMA

«Desde EL TERRAT estamos felices de poder llevar adelante una comedia dirigida a un público muy joven. Además, hacerlo con la primera serie bilingüe de Playz y también de su creador, Dani Amor, y su directora, Ginesta Guindal. ‘Drama’ és una ficció amb un equip amb molt talent que ens explica una història que divertirà, emocionarà i farà vibrar al públic més jove», comenta Agustí Esteve, director general d’EL TERRAT.

Suscríbete a EL TERRAT News! para estar al día de nuestras cosas